Newsletter MaliCiekawscy.pl
Chcesz wiedzieć o nowościach i promocjach? Podaj swój e-mail:

Darmowa dostawa

POCZTEX KURIER 48 - zakupy powyżej 250,00 zł

Kurier - zakupy powyżej 300,00 zł

Darmowa dostawa (Poczta Polska) już od 250,00 zł.

Pakujemy na prezent

Producenci
URLOP

UWAGA ! UWAGA ! UWAGA !

W dniach od 13 do 21 stycznia 2018 r załoga MaliCiekawscy.pl przebywa na urlopie. Wszelkie zakupy dokonane w tym czasie zostaną wysłane 22 stycznia.

Za utrudnienia serdecznie przepraszamy!

MaliCiekawscy.pl

ZESTAW OPTYCZNY 3w1 TELESKOP PERYSKOP MIKROSKOP

Dostępność: DOSTĘPNY
Wysyłka w: 24 godziny
Cena: 110,99 zł 110.99
ilość szt.
dodaj do przechowalni
Pin It

Opis

Obserwacja przyrody i zjawisk natury to bardzo rozwijające zajęcia dla naszych małych odkrywców. Dzięki niej poznają zasady rządzące światem, odkrywają tajemnice życia innych organizmów z otaczającej nas rzeczywistości. Odkrycia te wzbudzają w dzieciach nieodmiennie zachwyt i jeszcze większą ciekawość świata.

Obserwacja zjawisk przyrody oraz roślin i zwierząt będzie łatwiejsza jeżeli dostarczymy naszym odkrywcom odpowiednich narzędzi - takich jak ZESTAW OPTYCZNY 3w1 TELESKOP PERYSKOP MIKROSKOP. Kilkoma ruchami przyrząd ten dostosujemy do aktualnych potrzeb odkrywcy. A może on pełnić następujące funkcje:

- teleskop - zerknięcie w gwiazdy będzie teraz łatwiejsze dzięki powiększeniu 15x. Ułatwi to sprawdzenie naszym odkrywcom, czy na Księżycu rzeczywiście nie ma ufoludków, ta także pomoże rzucić okiem na dalej położone obiekty w okół domu.

- mikroskop - nasz uniwersalny przyrząd optyczny w tej roli oferuje powiększenie 10x. To wystarczy aby obejrzeć fakturę powierzchni różnych przedmiotów, poznać budowę owadów i różnych małych przedmiotów.

- peryskop - ułatwi obserwację z ukrycia. Tuba peryskopu rozkłada się na 20 cm. Dzięki temu odkrywca może bardziej zbliżyć się do badanych obiektów i poznawać ich sekrety, samemu nie będąc przez nie zauważonym.

Wymiary opakowania: 23 x 11 x 5 cm.

Produkty powiązane