Newsletter MaliCiekawscy.pl
Chcesz wiedzieć o nowościach i promocjach? Podaj swój e-mail:

Darmowa dostawa

POCZTEX KURIER 48 - zakupy powyżej 250,00 zł

Kurier - zakupy powyżej 300,00 zł

Darmowa dostawa (Poczta Polska) już od 250,00 zł.

Pakujemy na prezent

Producenci

Wykopaliska - Jajo dinozaura małe Geoworld

Dostępność: brak towaru
Cena: 11,99 zł 11.99
ilość szt.
dodaj do przechowalni
Pin It

Opis

Wykopaliska - szkielet dinozaura ukryty w jajku - baby-dino, którego trzeba uwolnić z jajka.

Widzisz przed sobą gipsowe jajeczko, a do dyspozycji masz dłuto. Czy pomożesz dinozaurowi wydostać się na świat? Figurki mają ok. 5 cm. Wysyłany jest losowo jeden z 12 modeli: Allosaurus, Apatosaurus, Brachiosaurus, Carnotaurus, Dilophosaurus, Pachycephalosaurus, Parasaurolophus, Spinosaurus, Stegosaurus, Tyranosaurus Rex, Triceratops, Velociraptor. Czy uda Ci się zebrać wszystkie?

Gdy już wykopiesz swojego małego dinozaura, możesz dowiedzieć się o nim czegoś więcej z załączonej karty informacyjnej.

Modele powstają pod okiem paleontologa Stefano Piccini, aby były jak najwierniejszym odwzorowaniem aktualnego stanu wiedzy o prehistorycznych zwierzętach.

· łączy zabawę i wiedzę
· zawiera rzeczywiste lub realistyczne świadectwa milionowej historii Ziemi
· daje możliwość poznania, wzbudza fascynację prehistorycznymi skamieniałościami, minerałami, dinozaurami
· projekty produktów powstają we Włoszech pod okiem geologa i paleontologa i są przez niego zatwierdzane
· upowszechnia specjalistyczną wiedzę, bezwzględnie dba, aby wiedza ta była dokładna i wierna naukowym odkryciom
· propaguje szacunek i uczy szacunku do naszej planety Ziemi
· czerpie inspirację dla swoich produktów z natury – ona nadaje niepowtarzalny charakter każdemu modelowi
· pokazuje miłość do natury połączoną z wiedzą
· tworzy i rozwija coraz szersze grono zwolenników poznawania i nauki poprzez własne odkrycia i zabawę

Wszystkie produkty GEOWORLD są produkowane według najwyższych standardów jakości i bezpieczeństwa oraz rygorystycznie testowane pod kątem zgodności z ogólnoświatowymi zaleceniami bezpieczeństwa. Laboratoria GEOWORLD pracują według ostrych wytycznych stosując się i utrzymując te wysokie standardy.

Wiek: 5+