Newsletter MaliCiekawscy.pl
Chcesz wiedzieć o nowościach i promocjach? Podaj swój e-mail:

Darmowa dostawa

POCZTEX KURIER 48 - zakupy powyżej 300,00 zł

Kurier - zakupy powyżej 350,00 zł

Darmowa dostawa (POCZTEX KURIER 48) już od 300,00 zł.

Pakujemy na prezent

Producenci
Promocje
Plecak przedszkolaka dinozaur t-rex grimini
Plecak przedszkolaka dinozaur t-rex grimini

99,99 zł

Cena regularna: 137,99 zł

szt.
Klocki drewniane SMokuś do nauki bezpieczeństwa Pilch
Klocki drewniane SMokuś do nauki bezpieczeństwa Pilch

29,99 zł

Cena regularna: 63,99 zł

szt.
KRAINA MARZEŃ MON PETIT ART BUDOWANIE CITY OF DREAMS
KRAINA MARZEŃ MON PETIT ART BUDOWANIE CITY OF DREAMS

59,99 zł

Cena regularna: 79,99 zł

szt.
FROZEN  koraliki do zaprasowania SES Creative
FROZEN koraliki do zaprasowania SES Creative

29,99 zł

Cena regularna: 32,99 zł

szt.

Gra karciana 4w1 Wyprawa Pirata Scratch

Dostępność: DOSTĘPNY
Wysyłka w: 24 godziny
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 59,99 zł 59.99
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Pin It

Opis

Gra karciana dla najmłodszych Wyprawa Pirata od Scratch. Zagraj w 4 różne gry i zdobądź jak najwięcej monet. Kto z Was wróci z wyprawy ze skrzynią pełną skarbów?

Wyprawa Pirata spodoba się dzieciom, które lubią rywalizację i emocje, które jej towarzyszą. W pudełku znajdują się karty wraz z instrukcją 4 gier, w które można grać po kolei (albo ciągle w jedną, jeśli szczególnie przypadnie dzieciom do gustu).

Do wyboru jest: wojna, Czarny Duszek (Piotruś), memory i trójka. Zwycięzca każdej z gier otrzymuje żeton/monetę, na początku należy ustalić do ilu monet będzie toczyć się gra, a potem... czas ruszać na Wyprawę Pirata wraz ze Scratchem i kolorowymi kartami.

Gra wojna:

Przygotowanie: Zagraj w grę wszystkimi 36 kartami (bez czarnego ducha) lub połową. Rozdaj karty równo. Może być również rozdanie, że niektórzy gracze mogą dostać o jedną kartę więcej niż inni. Każdy gracz układa stos swoich kart przed sobą, nie patrząc na nie.  

Rozgrywka: Każdy gracz odkrywa na stole pierwszą kartę ze swojego stosu, pokazując swoją swoją kartę wszystkim graczom. Gracz, który ma kartę o najwyższej wartości, wygrywa bitwę. Zatrzymuje wszystkie zagrane karty i odkłada je na spód swojego stosu. Jeśli najwyższa wartość jest umieszczana przez 2 lub więcej graczy, gracze ci muszą umieścić 2 dodatkowe karty: 1 z obrazem skierowanym w dół (ukryty), a drugą na górze z obrazem do góry. Zwycięzcą gry jest ten, kto ma najwyższą wartość ostatniej wyłożonej karty. Trzyma wszystkie karty na stole, w tym karty zakryte. Jeśli skutkuje to kolejnym remisem, powtarzaj tę część gry, aż wyłoni się zwycięzca.      

Koniec gry: Kiedy graczowi skończą się karty, kończy to jego grę. Pozostali gracze kontynuują grę, dopóki 1 gracz nie zdobędzie wszystkich kart. Ten gracz zdobywa monetę pirata.  

Memo:

Przygotowanie: Weź 36 kart lub każdą inną liczbę kart parzystych (te które tworzą pary). Wymieszaj je i rozłóż na stole rysunkiem do dołu, tak aby nie był on widoczny. 

Rozgrywka: Każdy gracz w swojej turze może odkryć 2 karty rysunkiem do góry. Jeśli rysunek jest taki sam na obydwu kartach gracz zatrzymuje tą parę kart. Następnie ten gracz wykonuje kolejną turę, dopóki nie odwróci 2 kart, które nie tworzą pary. Jeśli odkryte karty maja inne rysunki to gracz z powrotem je odkłada rysunkiem do dołu.  Uwaga: Należy bacznie obserwować wszystkie odkrywane karty i starać się je zapamiętać.     Koniec gry: Gra kończy się wówczas, gdy wszystkie pary kart zostaną zebrane ze stołu. Gracz z największą ilością par zdobywa monetę.

Czarny Duszek:

Przygotowanie: Weź Czarnego Duszka i 36 (lub inną parzystą liczbę) kart, przy czym każda karta pojawi się dwukrotnie. Rozdaj karty równo, niektórzy gracze mogą dostać o jedną kartę więcej niż inni.    

Rozgrywka: Każdy gracz w otrzymanych kartach szuka par i odkłada je na stół. Może pokazać graczom odłożone pary. Gracze trzymają pozostałe karty w rękach. Każdy gracz po kolei losuje kartę od innego gracza. Jeśli gracz dobiera kartę, z której może utworzyć parę, odkłada tą parę na stole.  Jeśli nie można utworzyć pary z tą dobraną kartą, dodaje ją do swoich kart trzymanych w ręku.  

Cel gry: Celem gry jest aby nie zostać z kartą Czarnego Duszka. Każdy z graczy bez Czarnego Duszka zdobywa monetę.  

Trójka:

Ta gra jest podobna do kwartetów, ale zawiera 3 karty zamiast 4 kart na zestaw. Przygotowanie: Weź wszystkie 18 unikalnych kart i umieść pary odkryte na stole. Do zebrania jest 6 trio. Rozdaj karty po równo między graczy. Możliwe, że niektórzy gracze otrzymają o jedną kartę więcej niż inni. Każdy, kto ma od razu trio, może to odłożyć na bok.   

Rozgrywka: Grę rozpoczyna 1 gracz proszący dowolnego innego gracza o kartę w trójce, z której ma już co najmniej 1 kartę. Popatrz na rysunki kart na stole, aby dowiedzieć się, które figurki nadal należą do trio. Jeśli gracz który został poproszony, ma tę kartę, musi ją oddać. Jeśli nie ma żądanej karty, mówi to, a następny gracz prosi o kartę. Jeśli gracz ma 3 karty w trio, ogłasza to i odkłada trio na bok. 

Uwaga: Nie możesz prosić o karty w trójce, której nie masz. Nie możesz od razu zażądać zwrotu karty, którą właśnie przekazałeś.  

Koniec gry: Kiedy graczowi skończą się karty, jest to koniec gry dla tego gracza. Po dopasowaniu wszystkich trio gra się kończy. Gracz z największą liczbą trójek wygrywa i zdobywa monetę.

 

W zestawie znajduje się 37 dużych kart, 10 żetonów i instrukcja w języku polskim.

Gra zapakowana jest w estetyczne pudełko, idealnie nadają się na prezent.

Wymiary opakowania: 13 x 13 x 4 cm

Liczba graczy: 2-4

Wiek: 5+

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Produkty powiązane

Opinie o produkcie (0)

 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl