Newsletter MaliCiekawscy.pl
Chcesz wiedzieć o nowościach i promocjach? Podaj swój e-mail:

Darmowa dostawa

POCZTEX KURIER 48 - zakupy powyżej 300,00 zł

Kurier - zakupy powyżej 350,00 zł

Darmowa dostawa (POCZTEX KURIER 48) już od 300,00 zł.

Pakujemy na prezent

Producenci
Promocje
Klocki drewniane SMokuś do nauki bezpieczeństwa Pilch
Klocki drewniane SMokuś do nauki bezpieczeństwa Pilch

29,99 zł

Cena regularna: 63,99 zł

szt.
KRAINA MARZEŃ MON PETIT ART BUDOWANIE CITY OF DREAMS
KRAINA MARZEŃ MON PETIT ART BUDOWANIE CITY OF DREAMS

59,99 zł

Cena regularna: 79,99 zł

szt.
FROZEN  koraliki do zaprasowania SES Creative
FROZEN koraliki do zaprasowania SES Creative

29,99 zł

Cena regularna: 32,99 zł

szt.
gra do basenu podwodne memory bs toys buiten speel
gra do basenu podwodne memory bs toys buiten speel

149,99 zł

Cena regularna: 214,99 zł

szt.

Drzewko emocji - smutku i radości drewniane listki PILCH

Dostępność: DOSTĘPNY
Wysyłka w: 48 godzin
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 1 234,99 zł 1234.99
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Pin It

Opis

Drzewko emocji Pilch - Pomoc w wychowaniu społeczno – moralnym dzieci i młodzieży

 

Zawartość:

  • 2 drzewka z nacięciami do montażu o wymiarach: wysokość 120 cm, szerokość 75 cm, grubość 1 cm, wykonane ze sklejki brzozowej, kolor naturalny, lakierowane,
  • 64 listki (po 16 listków wg czterech emocji: radość, smutek, strach, złość) wykonane ze sklejki o wymiarach 10 x 15 cm w kolorze zielonym,
  • 4 emotikony wyrażające emocje oraz nakładka do ich zamocowania,
  • lniany woreczek,
  • kostka do gry z ilustracjami emocji radości, smutku, złości i strachu,
  • 14 kart pracy do Drzewka Emocji.

Cele:

Rozwijanie emocjonalności dzieci, umiejętności rozpoznawania i nazywania przeżywanych emocji, rozwijanie kompetencji społecznych i umiejętności prawidłowego posługiwania się mową czynną dziecka, wzbogacenie słownictwa dzieci, kształcenie kompetencji językowych, wdrażanie do komunikacji werbalnej w zakresie przeżywanych emocji, a także niewerbalnej- wyrażania emocji za pomocą gestów i mimiki, nabywanie umiejętności radzenia sobie ze swoimi emocjami i przeżywanymi uczuciami, nabywanie wiedzy o indywidualności przeżywanych emocji .

Powyższe cele wynikają z podstawy programowej dla dzieci przedszkolnych i szkolnych, zawarte są min w następujących działach :


Poznawanie i rozumienie siebie i świata:

Poznawanie środowiska społeczno- kulturowego- poznawanie siebie:

  • rozpoznawanie i nazywanie własnych uczuć za pomocą języka ciała w sposób aprobowany przez innych,
  • dzielenie się swymi uczuciami i emocjami z innymi,
  • dostrzeganie swoich możliwości,
  • dostrzeganie wyborów z przewidywaniem ich skutków,
  • dostrzeganie własnej przydatności w najbliższym środowisku.

 

Posługiwanie się mową:

  • wypowiadanie się na podstawie obserwowanych w środowisku zjawisk, procesów i kontaktów społecznych,
  • zachęcanie do wypowiadanie się  na temat zabaw i kontaktów z rówieśnikami, wykonywanych czynności i przeżyć,
  • wzbogacanie słownictwa w miarę poznawania środowiska społecznego i relacji społecznych,
  • używanie słownictwa określającego stany uczuciowe,
  • formułowanie uogólnień i tworzenie definicji na podstawie rozwiązywania i układania zagadek.

 

Odnajdywanie swojego miejsca w grupie rówieśniczej, wspólnocie:

Wdrażanie do przestrzegania norm regulujących współżycie:

  • przyzwyczajanie do mówienia o swoich przeżyciach, osiągnięciach, doświadczeniach, trudnościach, bycia słuchanym i słuchania wtedy, gdy mówią inni,
  • używanie form i zwrotów grzecznościowych,
  • przestrzeganie zawartych umów,
  • przyzwyczajanie do podejmowania wspólnych decyzji.

 

Budowanie systemu wartości:

Kształtowanie cech charakteru:

  • wykorzystanie naturalnych sytuacji wychowawczych do postrzegania i nazywania przejawów życzliwości, koleżeństwa, dobroci, szlachetności oraz do rozumienia tych pojęć,
  • uczenie sposobów wyrażania własnych emocji w kontaktach z innymi.

 

Wiek:

Dzieci przedszkolne, klasy 1-3, grupy terapeutyczne w różnym wieku. Zabawa może być prowadzona z dziećmi w różnym wieku w zależności od poziomu  umiejętności dzieci oraz wykorzystania przez prowadzącego do rozwinięcia  różnych umiejętności i osiągnięcia konkretnego wybranego celu.

 

Posiada znak bezpieczeństwa CE.

Surowce używane do produkcji Drzewka Emocji posiadają wymagane atesty i spełniają wymogi określone przez Unię Europejską w dyrektywie EN 71.1, EN 71.2, EN 71.3


Autor: Joanna Heller

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Produkty powiązane

Opinie o produkcie (0)

 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl